>"
Blogger Tips and TricksLatest Tips For BloggersBlogger Tricks

Σάββατο, 19 Μαρτίου 2011

Ορθοδοξία και αίρεσις π. Γεώργιος Μεταλληνός " "

Με τις ευλογίες του μητροπολίτη Θεσσαλονίκης Άνθιμου η συγκέντρωση κατά της κάρτας του πολίτηΤην Κυριακή 20 -3 -2011, χιλιάδες πολίτες αναμένεται να συγκεντρωθούν στη Θεσσαλονίκη στην πλατεία Αριστοτέλους και ώρα 13:00 (μπροστά από το άγαλμα του Ελ.Βενιζέλου) για να διαμαρτυρηθούν κατά της «κάρτας του πολίτη». Οι συγκεντρωθέντες θα έχουν και την ευλογία του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου που σε μήνυμά του αναφέρει: " "

Την Κυριακή, χιλιάδες πολίτες αναμένεται να συγκεντρωθούν στη Θεσσαλονίκη για να διαμαρτυρηθούν κατά της «κάρτας του πολίτη». Οι συγκεντρωθέντες θα έχουν και την ευλογία του Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης κ. Άνθιμου που σε μήνυμά του αναφέρει: 
«Χαιρετίζοντας και επευλογώντας τη Σύναξή σας, εκφράζομε και εμείς ως τοπική Εκκλησία της Θεσσαλονίκης την ανησυχία μας για τις τεχνολογικές εξελίξεις. Η εξέλιξη της τεχνολογίας και του πολιτισμού είναι μια συνεχής ευλογία για την πρόοδο και την ευημερία της ανθρωπότητος. Αυτό μας το δείχνει η εκκλησιαστική μας Παράδοση, όπως αυτή εκφράζεται από τους αγίους πατέρες της Εκκλησίας μας, με πρώτο τον άγιο Γρηγόριο τον Παλαμά, του οποίου την μνήμη σήμερα πανηγυρίζει η Εκκλησία μας.
Μπορεί όμως, με κακή χρήση, αυτή η τεχνολογία να γίνη κατάρα και όνειδος, όπως μας έδειξε πολλές φορές η ιστορία της ανθρωπότητος, και μάλιστα όπως μας δείχνει και στις ημέρες μας η πυρηνική καταστροφή στην Ιαπωνία που ακολούθησε το μεγάλο σεισμό. Για αυτή την κακή χρήση της τεχνολογίας ανησυχούμε σήμερα και αυτή η ανησυχία δεν είναι μόνο ιδική σας, είναι και της Ιεράς Μητροπόλεώς μας, και της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος, αλλά και ολοκλήρου του Ελληνικού Λαού. Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος εκφράζοντας τη βαθύτατη ανησυχία της, αμέσως μετά την ανακοίνωση για τις ηλεκτρονικές ταυτότητες από τον Πρωθυπουργό στην ΔΕΘ, έχει συστήσει ειδική Επιτροπή ειδημόνων, που σε συνεργασία με την εντιμότατη Ελληνική Κυβέρνηση αποτελούν το θέμα.
Απορρίπτομε την οποιαδήποτε χρήση του αριθμού 666 σε εμφανή ή αφανή σημεία στις ηλεκτρονικές ταυτότητες, όχι γιατί αυτός ο αριθμός είναι κατ’ ανάγκη το σημείο του αντιχρίστου, αλλά επειδή έχει ένα συμβολισμό συγκεκριμένο για το ορθόδοξο πλήρωμα. Με τον ίδιο τρόπο δε θέλομε να δούμε στις ταυτότητές μας μια σβάστικα, επειδή αυτή συμβολίζει τις θηριωδίες μιας ιστορικής εποχής όχι μακρυά από την ιδική μας.
Όμως σας ενημέρωνομε ότι η Ελληνική Κυβέρνηση διεβεβαίωσε τις Συνοδικές Επιτροπές ότι θα υπάρξη άμεση ενημέρωση και σχετικές διαβουλεύσεις με την Ιερά Σύνοδο για το σχέδιο των προδιαγραφών, δηλαδή για το ποια ακριβώς  στοιχεία και με ποιο τρόπο θα περιέχωνται στην Κάρτα του Πολίτη. Η κακή χρήση οδηγεί στην καταπάτηση των ατομικών δικαιωμάτων του ανθρώπου και πιθανώς της ατομικής του ελευθερίας.
Εκφράζομε την ανησυχία μας ως Ελληνες Πολίτες. Όμως η προσωπική μας ελευθερία, ως Ορθοδόξων Χριστιανών, είναι ανέγγιχτη και απαραχάρακτη από κάθε δυνάστη και επίβουλο, και αυτό το εγγυάται ο ίδιος ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός. Ο μοναδικός τρόπος για να χάσωμε την σχέση μας με τον Χριστό είναι να τον αρνηθούμε, και αυτό δεν θα το κάνωμε ποτέ. Ακόμη κι αν μας κλείσουν στις φυλακές, κι αν παρακολουθούν την προσωπική μας ζωή, κι αν ρημάξουν τον βιό μας, κι αν μας σκοτώσουν, εμείς μιμούμενοι τους μάρτυρες της πίστεώς μας, θα ομολογήσωμε τον Χριστό μας, ως Κύριο και Αρχοντα της ζωής μας.
Εκ της Ιεράς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης».


Κινδυνεύει η Ελληνική Γλώσσα; Δημ Νατσιός, Κων Σαμοϊλης " "

Παρασκευή, 18 Μαρτίου 2011

«ΒΥΖΑΝΤΙΟ, ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ» " "

ΠΡΟΣ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ : Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΠΡΩΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΩΝ TIMIΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ 18-3-11 " "




Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ  ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ

ΠΡΩΗΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΤΩΝ TIMIΩΝ ΓΗΡΑΤΕΙΩΝ

ΤΟΥ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥ ΙΕΡΑΡΧΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

Οι πρώην ανώνυμοι σχολιασταί απέκτησαν όνομα (πνγ)πιθανόν να μας λένε να πνιγούμε.
Διαβάστε το σχόλιο που μας έστειλαν με e-mail:




  • Αποστολέας πνγ Add contact
  • Παραλήπτης     akaplanoglou@augoustinos-kantiotis.gr Add contact
  • Ημ/νία     Τρι 22:42
  • Σχόλιο και το παραθέτουμε·
  • ποιοι είστε;
  • είστε λαϊκοί;
  • τι σχέση έχετε με τον γέροντα;
  • γιατί χρησιμοποιείτε το όνομά του στο ιστολόγιό σας;

ΑΠΑΝΤΟΥΜΕ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΘΕΣΑΝ

ΠΟΙΟΙ ΗΜΑΣΤΕ, ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΓΕΡΟΝΤΑ,

ΓΙΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ Τ’ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ;

Ο σεβαστός Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αυγουστίνος Καντιώτης όταν οι ανώνυμοι επιστολογράφοι και σχολιασταί (γνωστοί σ’ εκείνων και σε μας εχθροί του), έριχναν δηλητηριώδη βέλη εναντίον του και εναντίον των ιερέων και λαϊκών που έμεναν πιστοί κοντά του, έδωσε στις 12-12-2000, την ευλογία του σε μία ομάδα 7 κοριτσιών από το μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου της Φλώρινας και από την Κοζάνη να συνεχίσουν την έκδοση των βιβλίων του. Όρισε και την υπεύθυνη. Ρωτούσε μία-μια τις κοπέλλες αν δέχονται ως υπεύθυνη την Ανδρονίκη Καπλάνογλου. Από τότε με την ευλογία του εκδώσαμε πάνω από 10 δικά του βιβλία.
Πριν απο την έκδοση κάθε βιβλίου κάναμε πρόχειρη εκτύπωση και το παραδίδαμε στον Γέροντα. Παίρναμε την ευλογία του και το εκδίδαμε. Υπάρχει άφθονο φωτογραφικό και ηχητικό υλικό από αυτή την διαδικασία. Αν κάποιος αμφιβάλλει ότι ο Γέροντας των 90 και 100 ήταν σε θέση να παρακολουθεί την εργασία μας, μπορεί να δει το βίντεο.
  • Ο σεβάσμιος Γέροντας των 98 ετών υπαγορεύει τον πρόλογο στο πρώτο βιβλίο-λεύκωμα·  “Ο π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΤΟΥ 2000, Διδάσκει- Συμβουλεύει – Ελέγχει – Καθοδηγεί”, που εκδόθηκε το 2001. Είναι έγχρωμο και αποτελείται από 160 σελίδες. Υπάρχει πρόλογος του αειμνήστου Μητροπολίτου και σ’ άλλο βιβλίο, αλλά ίσως κάποια άλλη φορά να τον δημοσιεύσουμε.
Ποιοί ήμαστε;  Τι σχέση έχουμε με τον π. Αυγουστίνο και γιατί χρησιμοποιούμε το όνομά του στο ιστολόγιό μας πιστεύουμε να είναι αρκετή η απάντηση που έδωσε ο επίσκοπος, στον πρόλογο του πρώτου βιβλίου.

Οι τελευταίες φωτογραφίες του βίντεο δείχνουν τον σεβάσμιο Γέροντα των 101 χρόνων να  παρακολουθεί με μεγάλο ενδιαφέρον ένα DVD αφιερωμένο στους αγώνες του, με θέμα· “ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ”. Μεταφέραμε τον υπολογιστή μας στο σπίτι του, πριν το εκδώσουμε. Το είδε με μεγάλο ενδιαφέρον και μας έδωσε την ευχή του. Επομένως δεν είμαστε ανώνυμοι, ούτε άγνωστοι στον Γέροντα, είμαστε πνευματικά του παιδιά και με την ευλογία του κάνουμε ότι κάνουμε.
Το ότι ο αγνός αυτός αγωνιστής ιεράρχης έχει και γυναίκες ως συνεργάτες, αυτό είναι κάτι φυσικό στην Ορθόδοξη Εκκλησία. Ο π. Αυγουστίνος δεν περιφρονούσε τις γυναίκες και δεν ήτο ποτέ μισογύνης. Αυτό ας το ακούσουν οι ανώνυμοι σχολιαστές μας που μας απαγορεύουν να μιλούμε ακόμα και από το διαδίκτυο!

Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2011

Η κυρία «Βασούλα», «κατά κόσμον» Βασιλική -Παρασκευή Πεντάκη -Ρύντεν " "

ΑΠΟ: http://thriskeftika.blogspot.com

Σχόλιο του ιστολογίου Θρησκευτικά: Ορθότατη η υπό του Οικουμενικού Πατριαρχείου καταδίκη των κακοδοξιών της Βασούλας Ρύντεν. Μόνον που απαιτείται η εφαρμογή των όσων ανακοίνωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο πριν από όλους τους άλλους από τους ίδιους τους Πατριάρχες των άλλων Ορθοδόξων Εκκλησιών. Στη φωτογραφία μπορεί κανείς να διακρίνει μία μόνο από τις πολλές φορές που αποδόθηκε τιμή και αναγνώριση στη Βασούλα από τον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Θεόδωρο
Ἀνακοινωθέν περί τῆς Βασιλικῆς Παρασκευῆς Πεντάκη - Ρύντεν(Βασούλας)
(16.03.2011)
Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία, ἀκολουθοῦσα ἀπαρεγκλίτως τό λαμπρόν ὑπόδειγμα καί τήν διδαχήν τῶν Ἁγίων Ἀποστόλων, τήν διδασκαλίαν τῶν ἐχόντων τήν ἐξ αὐτῶν Διαδοχήν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας καί τάς θεοπνεύστους Ἀποφάσεις τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων, διαφυλάττει ὡς πολύτιμον μαργαρίτην τήν πίστιν τῆς Μιᾶς, Ἁγίας, Καθολικῆς καί Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας, τήν ὁποίαν βιώνει τό χριστεπώνυμον πλήρωμα αὐτῆς διά μέσου τῆς συμμετοχῆς εἰς τήν μυστηριακήν καί τήν καθόλου πνευματικήν ζωήν τοῦ θεοϊδρύτου ἐκκλησιαστικοῦ σώματος. Οὕτως, ἡ οἱαδήποτε τάσις αὐτοσχεδιασμοῦ καί κίνησις, προσωπική ἤ συλλογική, περιφρονήσεως ἤ ἀθετήσεως τῶν δογμάτων τῆς πίστεως τῶν Ὀρθοδόξων χριστιανῶν καί τῆς ἐν Χριστῷ ζωῆς ἐντός τῆς Ἐκκλησίας ὡς μόνης ὁδοῦ διά τήν σωτηρίαν τῶν ψυχῶν ἡμῶν, πολλῷ δέ μᾶλλον τῆς αὐτοανακηρύξεως προσώπων ὡς «δῆθεν χαρισματικῶν», ἀπεδοκιμάσθη πάντοτε ὡς ἀπαράδεκτος καινοτομία...
Ὑπό τό πνεῦμα τοῦτο, καί διά τήν ὀφειλετικήν προστασίαν τοῦ μέν εὐσεβοῦς ὀρθοδόξου πληρώματος ἐξ ἐπικινδύνων πνευματικῶν συγχύσεων, τῶν δέ μή γνωριζόντων καλῶς τά πράγματα ἐκ τοῦ ἐλλοχεύοντος κινδύνου τῆς πλάνης, ἀποδοκιμάζονται ὑπό τῆς Μητρός Ἐκκλησίας αἱ ὑπό τῆς Βασιλικῆς Παρασκευῆς Πεντάκη - Ρύντεν, εὐρύτερον γνωστῆς ὡς «Βασούλας», καί τῆς ὑπ᾿ αὐτῆς ἱδρυθείσης ὀργανώσεως ὑπό τόν τίτλον «Ἀληθινή ἐν Θεῷ ζωή» ἀκρίτως καί ἐπιπολαίως εἰσαγόμεναι διδασκαλίαι περί τῶν δῆθεν «ἀπ᾿ εὐθείας διαλόγων της μετά τοῦ Ἱδρυτοῦ τῆς Ἐκκλησίας Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ» καί τῆς κατακτήσεως ὑπ᾿ αὐτῆς τε καί τῶν ὀπαδῶν της τῆς «ἀληθινῆς ἐν Θεῷ ζωῆς», αἱ ὁποῖαι παρεκκλίνουν αὐθαιρέτως τῆς θεοσδότου διδασκαλίας τῆς Ἐκκλησίας, ἀλλά καί σκανδαλίζουν τό ὀρθόδοξον φρόνημα τῶν εὐλαβῶν πιστῶν.
Ὅθεν, καλοῦμεν τούς εἰσηγητάς τῶν ἀπαραδέκτων αὐτῶν καινοτομιῶν καί τούς ἐμμένοντας εἰς αὐτάς ὑποστηρικτάς των, οἱ ὁποῖοι τούτου ἕνεκα δέν γίνονται δεκτοί εἰς ἐκκλησιαστικήν κοινωνίαν, ὄχι μόνον νά μή παρεμβαίνουν εἰς τό ποιμαντικόν ἔργον τῶν κατά τόπους Ἱερῶν Μητροπόλεων, ἀλλά καί νά ἀποκηρύξουν τάς καινοφανεῖς διδασκαλίας των, ὥστε νά προληφθοῦν αἱ ὑπό τῶν Ἱερῶν Κανόνων προβλεπόμεναι κυρώσεις.
Ἐκφράζομεν, τέλος, τήν βαθεῖαν λύπην τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἐκ τῆς ἐνεργείας ἐνίων -ἐλαχίστων, εὐτυχῶς- κληρικῶν τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας νά παρευρίσκωνται εἰς ὁμιλίας τῆς εἰρημένης «Βασούλας» καί νά παρέχουν εἰς αὐτήν «πιστοποιητικά Ὀρθοδοξίας».

Ἐν τοῖς Πατριαρχείοις, τῇ 16ῃ Μαρτίου 2011
Ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας τῆς Ἁγίας καί Ἱερᾶς Συνόδου


Πηγή: Αντιαιρετικόν Εγκόλπιον

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΒΑΣΟΥΛΑ ΡΥΝΤΕΝ;
πρωτοπ. ΚΥΡΙΑΚΟΥ ΤΣΟΥΡΟΥ
Η κυρία «Βασούλα», «κατά κόσμον» Βασιλική -Παρασκευή Πεντάκη -Ρύντεν, σε σειρά βιβλίων της, υπό τον τίτλον «Η αληθινή εν Θεώ Ζωή» και επίτιτλον «Διάλογοι με τον Ιησού», «αποκαλύπτει» εαυτήν. Ιδού ελάχιστα, χαρακτηριστικά κατά την γνώμη μας, αποσπάσματα από τα βιβλία της, τα οποία δημοσιεύουμε χωρίς σχόλια:
Σε διάλογο με τον «Ιησού»: «(Βασούλα): Μπορώ να Σ' ευλογήσω και εγώ; (Ιησούς): Μπορείς. (Βασούλα): Τότε έχε τις ευλογίες μου Ιησού Χριστέ!» (Τετράδια 116, α 77).
Κι αλλού: «(Βασούλα): Του ζήτησα ξανά συγγνώμη και Τον ευλόγησα» (Τετράδια 116, α 195). Και πιο κάτω: «Σ' αγαπώ Κύριε και Σ' ευλογώ. (Ιησούς): Εμείς, εμάς; (Βασούλα): Ναι Κύριε» (αυτόθι, σ. 280).
Σε άλλη συνομιλία: «(Ιησούς): Βασούλα, ευλόγησέ Με και ύμνησέ Με» (Τετρ. 2940, σ. 173).
Γι' αυτό φαίνεται ο Χριστός μερικές φορές, από την χαρά Του «χαμογελούσε φανερώνοντας τα λακκάκια του» (Τετρ. 4155, σ. 191).
Στις 8. 1. 87 η «Βασούλα» γράφει: «Αποφάσισα να δείξω τα γραπτά σ' ένα καθολικό ιερέα εδώ. Τα καταδίκασε λέγοντας ότι είναι έργα του διαβόλου κι ότι θα πρέπει να σταματήσω. Ο Ιησούς του είχε ζητήσει, αν ήθελε να σηκώσει το Σταυρό Ειρήνης και Αγάπης μαζί μου. Είπε ότι είναι εκ του πονηρού. Μού έδωσε να διαβάσω τρεις προσευχές: στον Αρχ. Μιχαήλ, στην Παναγία και στην Ιερή Καρδιά του Ιησού. Μού είπε να τις διαβάσω τις επόμενες μέρες και να δει τι θα συμβεί. Το έκανα. Ύστερα άφησα το χέρι μου ελεύθερο να γράψει και επί τέσσερεις μέρες έγραφα: «Εγώ, ο Γιαχβέ σε οδηγώ». Τέσσερεις μέρες στη σειρά» (Τετρ. 116, σ. 80).
Ο «Ιησούς», στην ερώτησή της: «Η καρδιά μετρά περισσότερο από τα ράσα;», απαντά: «Ναι, το σημαντικό είναι η καρδιά». Έτσι, η «Βασούλα» μπορεί να «παίρνει» «από το Χέρι Του τον Άρτο Του» (αυτόθι, σελ. 75 και 156) και τελικά ο «Ιησούς» της λέει: «Έλα, ας αναπαυθούμε ο ένας μέσα στον άλλο» (αυτόθι, σ. 147)
Εξ άλλου, ο «Ιησούς» την «διάλεξε να γίνει ο βωμός Του» (αυτόθι, σ. 187). Ο «Ιησούς» αποκαλύπτει και τα εξής για την «Βασούλα»: «Υπόλοιπό Μου, ενώσου μαζί Μου και ας γίνομε ένα, μαζί, μαζί θ' αποκαταστήσουμε την Εκκλησία Μου» (Τετρ. 116, σ 224).
Ακόμη η «Βασούλα» ένεκα της ιδιαζούσης σχέσεώς της με τον «Ιησού» μπορεί να ευλογεί και τον κόσμον. Έτσι στις 23 Μαρτίου 1989, Μ. Πέμπτη, «ευλόγησε» την πόλη GARABANDAL, αφού προηγουμένως εκκλησιάστηκε στον Ρωμαιοκαθολικό ναό και βρήκε θαυματουργικά στο δωμάτιο του ξενοδοχείου της το άγαλμα της Παναγίας Φατιμά, που την «συνοδεύει σε όλες της τις συγκεντρώσεις», και έβαλε στα χέρια του αγάλματος ένα «ροδάριο» που είχε από το Medjugorge και αφού την «ξύπνησε» στις 8 π. μ. η Αγία Θηρεσία (Τετρ. 2940, σ. 96).
Με την αγάπη της «Βασούλας» προς τον «Ιησού» θα σωθούν ακόμη και οι ψυχές στο «καθαρτήριο», οι οποίες «περίμεναν να μεγαλώσει» η «Βασούλα»: «Με το να με αγαπάς διακαώς,. . . αρπάζονται από το καθαρτήριο πυρ. . . . Πόσο εξαρτώνται από σένα! Αχ, Βασούλα, θα τις βοηθήσεις;» (Τετρ. 116, σ. 227).
Η «Βασούλα» έχει υψηλό προορισμό: «Θεέ μου, εγώ προσωπικά είμαι βαφτισμένη Ελληνορθόδοξη. Σε ποιους αναφέρεσαι Κύριέ Μου; Στους καθολικούς ή στους προτεστάντες, σε αιρέσεις ή σε άλλες θρησκείες; Αν τολμώ και Σε ρωτώ, είναι γιατί υπάρχουν. (Ιησούς): Ω, Βασούλα, Βασούλα, είμαι Ένας, Εγώ ο Θεός είμαι Ένας. Τα παιδιά Μου δημιουργήθηκαν από το Χέρι Μου. Γιατί είναι όλα τα παιδιά Μου σκορπισμένα; Επιθυμώ την Ενότητα, θέλω όλα τα παιδιά Μου να ενωθούν. Είμαι Ένας Θεός και πρέπει να καταλάβουν ότι η Αγία Τριάδα είναι Μονάδα! Το Άγιο Πνεύμα, ο Άγιος Πατέρας και ο Ιησούς Χριστός ο Υιός, οι τρεις μαζί είναι Ένας. (Τετρ. 116, σ. 146).
Η «ένωση», θα γίνη, βεβαίως, μέσω «του Πέτρου», δηλαδή του Πάπα της Ρώμης: «(Ιησούς): Στο Μήνυμά Μου ζητώ να ενωθούν οι Εκκλησίες Μου. . . . . Διάλεξα τον Πέτρο να είναι ο φύλακάς σας, να σας φυλάει μέσα στην Αλήθεια ως την Επιστροφή Μου, αλλά οι άνθρωποι Με παρήκουσαν. Διαιρέθηκαν ανακηρύσσοντας δικούς τους κανόνες. Αληθινά σάς λέγω, μην ακούτε εκείνους που αντιτίθενται στον Πέτρο, τον Πέτρο των Αμνών Μου, που είναι σήμερα ο Ιωάννης Παύλος Β', γιατί είναι ο εκλεκτός Μου και ο αγαπημένος της Ψυχής Μου. Μην ακούτε εκείνους που τον καταδικάζουν, έχουν πλανηθεί. . . . . . να γυρίσετε όλοι στον Πέτρο και να γίνετε ένα, όπως ο Πατέρας κι Εγώ είμαστε Ένα» (Τετρ. 2940, σ. 45).
Ο χώρος δεν επιτρέπει να επεκταθούμε περισσότερο. Όμως νομίζουμε ότι αξίζει να μεταφέρουμε ακόμη μερικά αποσπάσματα: «4 Αυγούστου 1989: Χθες, ξύπνησα στη μέση της νύχτας και αντιλήφθηκα ότι το Άγιο Πνεύμα προσευχόταν για μένα το Πιστεύω. . . . . αντιλήφθηκα ότι η Φωνή του Αγίου Πνεύματος, προσευχόταν την προσευχή στον Αρχάγγελο Μιχαήλ» (Τετρ. 2940, σ. 162).
Σε κάποια συνάντηση καταγράφεται ο εξής διάλογος: «Ιησού, νομίζω ότι πρέπει να βιαστούμε. (Ιησούς): Πού; (Βασούλα): Στο ισόγειο, να κοιτάξω το φούρνο. (Ιησούς): Έλα, πάμε. 16 Μαΐου 1987» (Τετρ. 116, σ. 174). Την 1η Οκτωβρίου 1987 η «Βασούλα» γράφει για τον «Ιησού»: «Ήταν σαν να είχε μια ξαφνική ιδέα και σταμάτησε για να μου δείξει τους αστραγάλους μας δεμένους μαζί» (αυτόθι, σ. 272).
Κλείνομε το παρόν σημείωμα με ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα από τις «αποκαλύψεις» της «Βασούλας». Στο κεφάλαιο «Μήνυμα Ενότητας» της 14ης Οκτωβρίου 1991 γράφει: «Δεν θέλω διαχειριστές μέσα στον οίκο Μου. Ενοποιήστε, για χάρη Μου, την εορτή του Πάσχα» και συνεχίζει: «Είμαι ορθόδοξη και μοιράζομαι τα πάντα με τους καθολικούς αδελφούς μου, και δεν διαφοροποιούμαι στο Όνομά Σου όταν είμαι μαζί τους, ούτε κι αυτοί μου φέρονται διαφορετικά απ' ότι στους δικούς τους. Γνωρίζω επίσης ότι πολλοί απ' αυτούς πηγαίνουν στις Ελληνικές ή Ρωσικές Ορθόδοξες εκκλησίες. . . » (Τετρ. 4155, σ. 283-284).
Είναι πάντως αξιοσημείωτο ότι η Επιτροπή για το δόγμα (Congregazione per la dotrina) του Βατικανού εξέδωσε ανακοίνωση εναντίον της «Βασούλας». Πολλά μπορεί κανείς να βρει στο άρθρο του Ρωμαιοκαθολικού π. Francois Dermine, Καθηγητού στο Πανεπιστήμιο της Bologna, με τον τίτλο: «Εκείνα τα ύποπτα μηνύματα της Βασούλας Ρύντεν» (περιοδικό Religioni e Sette nel mondo, έτος 1996, Νο1, σελ. 130-136), στο οποίο αποδίδονται βαριές κατηγορίες στην «Βασούλα». Ο ίδιος έχει γράψει και βιβλίο με τον τίτλον: «Βασούλα Ρύντεν, κριτική έρευνα», στο οποίον υποστηρίζει ότι η «Βασούλα» είναι «μια γνήσια προφήτιδα της «Νέας Εποχής», καθόσον, όπως υποστηρίζει ο ίδιος, παρουσιάζει δύο ουσιώδη χαρακτηριστικά αυτού του ρεύματος: την διακήρυξη της «νέας εποχής» (τάξεως) και την χρήση «τεχνικών» που χρησιμοποιεί για την «επικοινωνία της με τον Ιησού», που δεν απέχουν από την «αυτόματη γραφή». Ο ίδιος υποστηρίζει ότι η ίδια λέει μεν ότι είναι καθολική, αλλά κατ αυτόν ευρίσκεται «σε έδαφος ουδέτερο και απαράδεκτο» παρ' όλον ότι φέρεται να «αισθάνεται το καθήκον να προσέρχεται σε όλα τα μυστήρια της Καθολικής εκκλησίας» (περιοδικό ως αν. , σ. 131 και 134).
Λυπούμεθα γιατί ελάχιστοι έστω κληρικοί της Ορθοδόξου Εκκλησίας έχουν παρευρέθη σε ομιλίες της «Βασούλας» δίδοντας της έτσι «πιστοποιητικά Ορθοδοξίας».
Εμείς δημοσιεύουμε επί του παρόντος το ως άνω κείμενο και καλούμε τον αναγνώστη να βγάλει μόνος του τα συμπεράσματα.
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ "ΔΙΑΛΟΓΟΣ" ΤΕΥΧΟΣ 17

Τετάρτη, 16 Μαρτίου 2011

Δεχθήκαμε επίθεση γιατί ανακοινώσαμε τί περί αντιχρίστου είπε στον Αγιο Παντελεήμονα Φλωρίνης ο π. Δανιήλ Αεράκης. Τα πρόσωπα που μας επιτέθηκαν με ανώνυμα σχόλια από άλλη ιστοσελίδα, την “Αποτείχιση” δεν έχουν το θάρρος να γράψουν τα όνοματά τους κάτω από τα σχόλια· γιατί; Η ανωνυμία είναι δειλία και κάτι κρύβει. Τα ανώνυμα γράμματα να μην τα διαβάζετε, έλεγε ο αείμνηστος Γέροντας π. Αυγουστίνος. Εμείς γράφουμε επώνυμα, και μας κατηγορούν επώνυμα, ενώ αυτοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία. Δημοσιεύουμε τα ανώνυμα σχόλιά τους, γιατί δεν φοβόμαστε τα άναδρα βέλη τους.ΟΦΕΙΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ Γραμμένο από την Ανδρονίκη Καπλάνογλου " "

Δεχθήκαμε επίθεση γιατί ανακοινώσαμε τί περί αντιχρίστου είπε στον Αγιο Παντελεήμονα Φλωρίνης ο π. Δανιήλ  Αεράκης. Τα πρόσωπα που μας επιτέθηκαν με ανώνυμα σχόλια από άλλη ιστοσελίδα, την “Αποτείχιση” δεν έχουν το θάρρος να γράψουν τα όνοματά τους κάτω από τα σχόλια· γιατί;
Η ανωνυμία είναι δειλία και κάτι κρύβει. Τα ανώνυμα γράμματα να μην τα διαβάζετε, έλεγε ο αείμνηστος Γέροντας π. Αυγουστίνος. Εμείς γράφουμε επώνυμα, και μας κατηγορούν επώνυμα, ενώ αυτοί κρύβονται πίσω από την ανωνυμία.
Δημοσιεύουμε τα ανώνυμα σχόλιά τους, γιατί δεν φοβόμαστε τα άναδρα βέλη τους.
ΣΧΟΛΙΟ 1ο

Ανώνυμος είπε…


  • Η Ανδρονίκη βάζει σε αντίθεση τον π.Αυγουστίνο και τον π.Δανιήλ Αεράκη
    http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=19954
    Γιατί; Τόσο μένος;
  • 11 Μαρτίου 2011 1:10 π.μ.
ΣΧΟΛΙΟ 2ο
  • Ανώνυμος είπε
  • Μην μιλήσω…
  • Η Ανδρονικούλα ξύνεται με τα νύχια της; Τί θέλει να την αποκαλύψουμε;
  • Γιατί τόση εμπάθεια με τον π.Αεράκη; Μήπως επειδή υποστήριξε τον Ν.Σωτηρόπουλο όταν οι ψευδάδελφοι με τους οποίους έχει παρέα και σχέσεις, τον καταπολεμούσαν;
  • Τί άλλο της έκανε;;;

Κυριακή, 13 Μαρτίου 2011

Η ελληνική διάρκεια " "

ΔΝΤ ΜΠΗΚΑΜΕ ΑΜΑΧΗΤΙ - Η ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΣΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ 1821 ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙ Ο Τζώρτζ Σόρος
Δ.ΝΑΤΣΙΟΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Αρχειοθήκη ιστολογίου

Ετικέτες

''ΠΕΡΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΥ'' ΑΓΙΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΑΕΡΟΨΕΚΑΣΜΟΙ Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης ΑΝΑΛΑΜΠΗ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Ανατολικές θρησκείες - Ν. ΕΠΟΧΗ Αντίχριστος ΑΟΡΑΤΟΙ ΑΣΚΗΤΑΙ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Βαρθολομαίος: «Υπακοή» στη Νέα Τάξη (Οικουμενισμός) ΒΑΤΙΚΑΝΟ Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΚΑΛΛΙΣΤΡΑΤΟΣ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΓΙΑ 666 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΝΤΕΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΔΙΑΦΟΡΑ εθνικα θεματα εθνικη προδοσια Ειρήνη ΕΚΚΛΗΣΙΑ Ελευθεροτεκτονισμός ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ ΕΡΤ ΕΣΧΑΤΟΛΟΓΙΚΑ η έννοια της ολότητας ΗΠΑ και οι μασονικές καταβολές θαυματα ιατρικα ΙΕΡΕΣ ΜΟΝΕΣ ΑΡΚΑΔΙΑΣ ισλαμ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΚΑΡΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΗ ΖΩΗ ΜΟΝΑΧΙΣΜΟΣ Νέα Εποχή ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ - ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΙΚΕΣ ΠΛΑΝΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΚΡΙΣΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΠΑΡΑΚΛΗΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ Πειραιώς κ. Σεραφείμ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ προφητειες ΡΟΤΣΙΛΝΤ ΡΩΜΗΟΣΥΝΗ ΣΙΩΝΙΣΜΟΣ ΣΚΑΝΔΑΛΑ ΣΚΕΨΕΙΣ ΣΚΗΤΕΣ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΓΕΡΟΝΤΕΣ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΤΑ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΛΑΚΩΝΙΑΣ ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΚΑΜΠΑΛΑ ΤΟ ΧΑΡΑΓΜΑ ΤΗΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗΣ υγεια Χρυσή Αυγή Earthlings - Η οικονομική εξάρτηση του ανθρώπινου είδους από τα ζώα Illuminati O Αιώνας του Εαυτού Skull and Bones CFR Λέσχη Μπίλντερμπεργκ St. John the Baptist Monastery at Essex

Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ

Η ΤΡΑΓΩΔΙΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΓΕΝΟΥΣ
π.Σωφρόνιος Σαχάρωφ